آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سنگ نمک -pic1

سنگ نمک

شرکت نمک شایان (کارخانه نمک شایان)
سنگ نمک صنعتی با درجه بندی مختلف و خلوص متفاوت به صورت خرده فروشی و عمده فروشی در سایز های متفاوت، لدری و دستی از معدن تحت پوشش این شرکت از استخراج نمک از معادن تا فر آوری و حمل و نقل و ارسال نمک با هر تناژ و بسته بندی در خواستی مشتری در کنار شما هستیم .ارسال نمک در کمترین زمان ممکن و با بهترین قیمت و کیفیت انجام پذیر است .
تولید و فروش نمک طعام با گرید صنعتی و خوراکی ، سنگ نمک.
بسته بندی: 15-50 کیلو گرم در کیسه های پلی پروپیلن که امکان ارسال آن به تمام نقاط ایران و صادرات به کلیه کشورهای دیگر راداریم.
از آنجایی که دانه بندی و نوع بسته بندی تاثیر مستقیم بر قیمت نمک دارد خواهشمند است جهت اخذ قیمت کارشناسی ، درخواست خرید خود را با ما مطرح فرمایید.
امکان درج نام تجاری شرکتها و تجار محترم با رعایت موازین قانونی، امکان پذیر می باشد نمک صنعتی محصولی است که از خردایش سنگ نمک بدست می آید ، سنگ نمک پس از حمل به کارخانه توسط سنگ شکن به ابعاد کوچکتر تبدیل شده و توسط سرند در ابعاد مختلف جدا سازی شده و سپس در اوزان مختلف بسته بندی می شود.

از جمله مصارف نمک در صنعت ریسندگی بافندگی ، خوراک دام و طیور ، شیلات، صنایع رنگ، سورت روده، احیاء رزینهای کاتیونی جهت کلیه واحدهایی که از دیگ بخار استفاده میکنند، جاده سازی، صنایع لاستیک، حفاری نفت و گاز ، صنایع پتروشیمی نیروگاه تصفیه آب سیمان.اسیدسازی.دباغی.ضدیخ. ،دامداری،شرکتهای پخش مواد غذائی و دیگر صنایع وابسته می باشد.

از آنجایی که دانه بندی و نوع بسته بندی تاثیر مستقیم بر قیمت نمک دارد خواهشمند است جهت اخذ قیمت کارشناسی ، درخواست خرید خود را با ما مطرح فرمایید.
تلفن : 02177591208 - 02188457023
موبایل 09121381069 – 09376110588
فکس : 02188460703
پست الکترونیکی: iranore@gmail.com info@sepidor.com
صفحه شرکت نمک شایان: www.sepidor.com


آگهی دهنده: محمود باقریان
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان سمنان - گرمسار - کارخانه در گرمسار
آدرس: دفتر فروش تهران خ جانبازان غربی پ 392 ساختمان سجاد واحد10
به روز شده در:۱۳۹۶/۶/۶
بازدید: 762 بار
ایمیل: