آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»کارخانه» توليد و نصب باسكول هاي سنگين جاده اي 60
 توليد و نصب باسكول هاي سنگين جاده اي 60-pic1

توليد و نصب باسكول هاي سنگين جاده اي 60

برای توزین اجسام سنگین از باسکول استفاده می‌شود. در باسکول‌های قدیمی اندازه گیری بصورت مکانیکی انجام می‌شد. امروزه باسکول‌ها به وسیله قطعات الکترونیکی با نام لودسل ( حسگر وزن ) کار می‌کنند و هر باسکول دارای یک سیستم کامپیوتری است که داده‌های ارسالی از لودسل را به کمیت وزن تبدیل می‌کند.
باسکول جاده ای:
دستگاهی است که وسایل نقلیه جاده ای را در یک مرحله و با استفاده از اثر جاذبه زمین توزین می نماید.
اجزای اصلی یک باسکول جاده ای عبارتند از:
صفحه باسکول (پلاتفرم) : در واقع صفحه اصلی باسکول است که محل قرارگیری بار میباشد. هدف از ساخت سازه دستیابی به مجموعه ای است که ضمن تحمل نیروی ناشی از وزن, عمل انتقال نیرو را به نحو صحیح انجام داده تا توزینی دقیق حاصل شود, از اینرو طراحی دقیق سازه برای انتقال صحیح نیرو به لودسلها نیازمند طراحی دقیق توسط بروزترین نرم افزارهای مهندسی و استفاده از کارشناسان مجرب می باشد.قطار , کامیون یا . . . برای توزین روی صفحه باسکول قرار می‌گیرند صفحه باسکول بتنی یا فلزی است. لودسل‌ها زیر صفحه باسکول نصب می‌شوند و صفحه باسکول فشار ناشی از وزن جسم را به لودسل منتقل می‌کند .
بعضی از اجرای یک باسکول جاده ای شامل می شود از:
لودسل : لودسل حسگر وزنی است که در سیستمهای توزین مورد استفاده قرار میگیرد. قطعه‌ای الکترونیکی است که با آن مقدار فشار با وزن, اندازه گیری می‌شود چگونگی کار آن به این صورت است تغییرات وزن را بر اساس تغییرات ولتاژ, بر اساس وزن بار وارده حس کرده و آن را به نشاندهنده الکترونیکی منتقل می نماید. لودسلها دارای انواع مختلفی هستند که از آن جمله لودسل فشاری , لودسل کششی و لودسل خمشی را می توان نام برد.
فونداسیون : دومین مرحله (اولین مرحله جانمایی می باشد که در قسمتهای بعدی آورده شده است) در نصب هر باسکول می باشد. از آنجاییکه باسکول بر روی هر زمین و هر نوع خاکی نمی تواند نصب شود قبل از نصب می بایست ناحیه مورد نظر پی سازی شود برای این منظور گودبرداری کرده و به اجرای فونداسیون می پردازیم. می توان گفت که 30% دقت هر باسکول به نحوه اجرای فونداسیون آن مربوط است از اینرو اجرای ناصحیح و غیر دقیق فونداسیون می تواند گاهی سبب چندین تن خطا در وزن گردد.
جعبه تقسیم : جانکشن باکس, وسیله است که وظیفه اتصال لودسل ها به یکدیگر و یکسان سازی نقاط مختلف باسکول از لحاظ نمایش وزن را به عهده دارد. اهمیت جانکشن باکس از این جهت است که در نهایت دقت لودسل ها و نشاندهنده در باسکول به دقت آن وابسته است. امروزه در باسکول های تمام الکترونیک شاهد مشکلاتی هستیم که ناشی از عدم شناخت این وسیله مهم الکترونیکی است که با یک ولتاژ بسیار کوچک در لودسل سر و کار دارد.
نشاندهنده ها : این وسیله وظیفه نمایش وزن را به اپراتور باسکول بر عهده دارد. سیم خروجی از جانکشن باکس ( J-Box ) به نشاندهنده متصل می‌شود و نشاندهنده عدد وزن را نمایش می دهد
پرینتر ( Printer ) : بمنظور چاپ عدد وزن نمایش داده شده, پرینتر به نشاندهنده متصل شده و عدد وزنی جرم روی باسکول چاپ می شود.
با توجه به اجزای تشکیل دهنده یک باسکول می توان اینگونه بیان نمود که باسکولی مناسب است که تمام اجزای آن مناسب باشد.

ظرفیت باسکول 10 تن 20 تن 50 تن 60 تن 80 تن 120 تن
نوع باسکول جاده ای نیسان کش خاور کش کامیون کش تریلی کش کمرشکن کمرشکن
ابعاد صفحه 2*4 متر 5/2*6 متر 3*8 متر 3*16 متر 3*18 متر 3*24 متر
وضعیت قرارگیری روی زمین
روی زمین
داخل زمین
روی زمین
داخل زمین
روی زمین
داخل زمین
روی زمین
داخل زمین
روی زمین
داخل زمین

•حدود 90% از سفارشات باسکول مربوط به ردیف های 3 و 4 (کامیون کش و تریلی کش ) می باشند.
انواع باسکول جاده ای:
باسکول جاده ای باسکول تمام فلز
باسکول جاده ای تمام فلز داخل زمین
باسکول جاده ای تمام فلز روی زمین
آهن آلات مورد نیاز شامل تیرآهن در سایزهای 40 , 45 , 50 ، 55 و 600 ورق های فولادی در سایزهای 8 و 10 میلیمتر و تیرآهن های سایز 14 , 16 , 18 , 20 و 22 بر اساس مدلهای مختلف برشکاری گردیده و برابر الگوی مربوطه جوشکاری و ماشین کاری می گردد. پس از اتمام عملیات و رنگ آمیزی مجددا جهت تسهیل در حمل تفکیک گردیده و به صورت قطعات جدا شده بارگیری و به محل اجرای پروژه حمل می گردد.

باسکول جاده ای باسکول بتن فلز
باسکول جاده ای بتن فلز داخل زمین
باسکول جاده ای بتن فلز روی زمین

باسکول جاده ای باسکول مرکب ( پیش ساخته )
باسکول جاده ای مرکب داخل زمین
باسکول جاده ای مرکب روی زمین
مصالح مورد نیاز شامل سیمان , شن و ماسه و میلگرد در سایزها مختلف پس از خریداری و انبارش در خط تولید قرار می گیرند. شن و ماسه خریداری شده به لحاظ احتمال وجود ناخالصی مجدداً توسط ماسه شور شسسته داده شده و توسط دستگاه بچینگ پلانت (ایستگاه مرکزی بتن) و مخلوط شدن با سیمان مورد نیاز بر اساس عیار استاندارد به حالت بتن آماده در می آید. میله گیرد های مورد نیاز برای انواع سایزهای 12 , 14 , 16 , 25 برشکاری , خمکاری گردیده و پس از آماتورهای بندی در قالبهای پیش ساخته قرار می گیرند. پس از آماده بودن قالب بتن مورد نیاز تزریق و توسط ویبراتورهای مختلف ویبرره می گردد.
به لحاظ استحکام هر چه بیشتر بتن ها رطوبت مورد نیاز توسط دستگاه رطوبت سنج پاشیده و پس از مدت استاندارد از قالب خارج و در استخرهای آب غوطه ور می گردند. این عملیات کلاً جهت فراوری سازه های بتنی باسکولها شامل پلاتفرم , دیواره پهلوئی باسکول , فونداسیونهای تحتانی و رمپهای ورود و خروج می باشد . پس از تخلیه از استخر مجدداً سازه های بتنی سمباده کاری , رنگ آمیزی گردیده و آماده برای حمل می شوند. لازم به توضیح است کل عملیات فوق توسط جرثقیل های سقفی و دروازه ای در ظرفیتهای مختلف در تمامی نقاط کارخانه صورت می پذیرد.
مهمترین دلیل استقبال مشتریان از باسکولهای پیش ساخته بتنی مدت بسیار قلیل انجام عملیات نصب و راه اندازی است به صورتی که در بدترین شرایط جوی و موقعیت مکانی کشور نهایتاً تا یک هفته کلیه عملیات نصب سازه های بتنی و تجهیزات الکترونیکی انجام و باسکول آماده بهره برداری قرار می گیرد
با توجه به نیازهای آتی مشتریان , گاه جابجایی باسکول امری اجتناب ناپذیر است و در این میان وجود باسکول هایی که قابلیت جابجایی همراه با فونداسیون را داشته باشند , یک مزیت ویژه محسوب می شود.
باسکولهای بتن فلز پیش ساخته با استفاده از نظام مدیریت تضمین کیفیت بر مبنای استاندارد ISO-9001-2000 طراحی و تولید می گردند. در کلیه مراحل نصب و راه اندازی و نگهداری , کارشناسان کنترل کیفیت بر فرآیندهای انجام شده نظارت دقیقی دارند.
دفتر مرکزی و فروش : تهران ، میدان فردوسی ، ابتدای شهید قرنی، شماره 29 ؛ گروه صنعتی توزین الکتریک
شماره تلفن: 81661076-021 رضا هاشمی
شماره همراه : 09122020544 ایمیل : reza_hashemi72@yahoo.com


آگهی دهنده: رضا هاشمي
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان بوشهر - برازجان - کارخانه در برازجان
آدرس: دفترمركزي و فروش : تهران ، ميدان فردوسي ، ابتداي خيابان سپهبد قرني ، شماره 29
قیمت: 000
به روز شده در:۱۳۹۶/۵/۱۶
بازدید: 620 بار
ایمیل: